12 mar 2017

CHCĘ JUŻ LATOOOO !


Lubicie nosić krótkie bluzki?
Oczywiście kojarzą mi się one z pięknym, ciepłym latem, które wkrótce nadejdzie i stwierdzimy, że to już odpowiednia pora do ich założenia. Wszystko co krótkie, a więc topy, swetry i bluzy pozostają wciąż bardzo modne. Jednak czasem nawet jeśli podobają się nam na kimś to same nie decydujemy się na ich zakup, gdyż wiąże się to z eksponowaniem pewnych fragmentów ciała, co do których mamy pewne obiekcje. Jednak przy odpowiednich stylizacjach szybko przekonamy się, że mogą one wyglądać świetnie bez względu na wiek czy rozmiar.
Możemy je założyć w sumie do wszystkiego - rozkloszowanej czy ołówkowej spódnicy, spodenek czy po prostu spodni. Ja dziś wyciągnęłam z szafy pierwszą lepszą bluzkę i założyłam do dżinsów z wysokim stanem :)  A ja osobiście postanowiłam przypomnieć sobie do czego służy bieżnia i rozpoczęłam treningi by podobać się sobie w 100 %  za te kilka miesięcy i przede wszystkim być zdrowsza i szczęśliwsza :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz