4 gru 2016

KILKA KOSMETYKÓW NIEDAWNO ZAKUPIONYCH


1. Tusze do rzęs

Przyznam, że moim faworytem z tej trójki jest mascara The Falsies Volum` Express z Maybelline. Od dawna używam jej i jestem bardzo zadowolona. 
Podkreśla rzęsy, wydłuża i pogrubia. Jedyny minus to taki, że moja siostra mi ją podbiera gdy nie widzę :)


                                                                                                                                                             






2.100% Natural Origin Beauty Balm BB Cream





Od razy gdy go zobaczyłam postanowiłam go kupić i wypróbować, gdyż uwielbiam kremy bb, a ten zainteresował mnie przede wszystkim swoim składem, gdzie

  •  100% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego, 
  •  70% składników jest organicznych.
 Zawiera odżywczą wodę kokosową, witaminy i minerały. 


























Wybrałam odcień light/medium i doskonale  dopasował się do mojej twarzy. Szybko się rozprowadza, rozświetla twarz i przede wszystkim wygląda naturalnie. Dodatkowo super nawilża moją suchą skórę. Pięknie pachnie !

Jestem bardzo zadowolona i myślę, że nie rozstanę się z nim na długo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz