23 gru 2016

KREACJA NA IMPREZĘ


Dzisiaj już 23 grudzień...już tylko jeden dzień dzieli nas od świąt. Jak u was wyglądają przygotowania do Bożego Narodzenia?
U mnie sporo zamieszania. Dodatkowo dochodzi nauka, gdyż sesja zimowa zbliża się duużymi krokami. Jednak staram się w tym całym biegu znaleźć czas na odetchnięcie od tego wszystkiego i oczywiście napisać post na moim blogu :)
Chciałam Wam dzisiaj napisać o i pokazać moją kreację z ostatniej imprezy. Miałam na sobie czarną, dosyć dopasowaną i podkreślającą figurę sukienkę. Do zdjęcia mam założone inne buty, ostatecznie wybrałam te widoczne na zdjęciu poniżej




A ja Wam życzę ode mnie Wesołych Świąt...żebyście przede wszystkim spędzili je w bezpiecznej rodzinnej i ciepłej atmosferze, odpoczęli od codziennych trosk i cieszyli się tym wspaniałym czasem ! :)











1 komentarz: