29 gru 2016

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE


Święta, święta i po świętach...Nie mogę uwierzyć, że minęły tak szybko. Ja swoje spędziłam z rodziną w 'super' atmosferze w Zakopanem - pogoda była idealna - pierwszy raz od paru lat mogłam cieszyć się śniegiem w te dni :) A wy jak spędzaliście ten czas? 


Święta się skończyły, lecz teraz czas pomyśleć o tym, że aktualny rok dobiega końca i zaraz zacznie się następny....Jest to dobry moment na chwilę refleksji i rozliczeń z nami samymi. Tradycją już jest to, że wraz z końcem roku decydujemy się na zmiany i robimy popularne 'postanowienia noworoczne'. 
Jednak jak sami pewnie wiecie często kończy się tylko na chęciach i szybko rezygnujemy z wcześniejszych planów. Jak zatem powinny wyglądać takie postanowienia żeby zostały zrealizowane z pełnym sukcesem?
Myślę, że podstawowym błędem większości z nas jest wyznaczanie sobie zbyt dużo celów...uważam, że dwie lub trzy zmiany dokonane w ciągu roku to naprawdę duży sukces. Lepiej też, gdy skupimy się na jednej rzeczy, do której będziemy podążać małymi kroczkami, mając dobry plan, a dopiero gdy ją osiągniemy zajmiemy się tą następną. Musimy również pamiętać, by chcieć czegoś co jest realne i możliwe do spełnienia :)
To tak w skrócie moje przemyślenia na ten temat..każdy z was na pewno ma swoją receptę na udane postanowienia noworoczne :) Życzę Wam by wszystkie się spełniły :) A ja mogę zdradzić, że jednym z moich 'postanowień' będzie na pewno lepsze zorganizowanie się ;)

A poniżej kilka zdjęć w dopasowanej sukience ii żeby było przyjemniej..zamiast szpilek postawiłam na ciepłe skarpetki :)


                 





1 komentarz: